تاریخ : 1403/12/27



گزارش عملکرد اداره بازرسی شهرداری در حوزه پاسخگویی به شکایات در سال 1403

▫️  روح الله فلاح نژاد رئیس اداره بازرسی ،ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات شهرداری محمدشهر گفت:  
                 
از آنجائیکه شهروندان عزیز ولی نعمت ما می باشند ، به منظور پاسخگویی به موقع مطالبات حق طلبانه آنان در حوزه های مختلف شهری و خدماتی از طریق پل ارتباطی سامانه 137 در  سال جاری ،تعداد 3330 تماس واصله پاسخگویی شد.
وی افزود: از این تعدا 2096 مورد مربوط به حوزه خدمات شهری و 594 مورد در حوزه عمران و 430 مورد در خصوص کنترل و نظارت ساختمانی و 210 مورد برای حوزه حمل و نقل و فرهنگی بوده است.همچنین طی برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این دفتر، 24 هفته در دو نوبت مدیران شهرداری در مرکز پاسخگویی مدیران حضور یافته و به مطالبات شهروندان بی واسطه و مستقیم پاسخگویی نموده اند .
به اطلاع شهروندان فهیم می رساند تمامی تماس های واصله توسط اداره بازرسی به صورت روزانه رصد وپیگیری های مجدانه برای تحقق آن صورت می پذیرد . 
    
فلاح نژاد در پایان گفت: علاوه بر سامانه موصوف این اداره از طریق سامانه 111 (ارتباطات مردم و دولت ) و 136 (سازمان بازرسی ) و به صورت حضوری  به درخواستهای مردمی پاسخ می دهد.