تاریخ : 1403/03/15



اسکندری مطرح کرد؛
انتقاد شدید شهروندان محمدشهری از خاموشی معابر شهر / شرکت توزیع برق استان پاسخگو باشد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر محمدشهر ، محمد اسکندری عضو شورای اسلامی محمدشهر ضمن انتقاد از عملکرد اداره توزیع برق جنوب شهرستان کرج در ارائه خدمات به شهروندان، از مسئولان استانی این نهاد تقاضا کرد که شب ها بازدیدی از معابر تاریک و ظلمت زده محمدشهر داشته و از مشکلات ساکنین این مناطق را از نزدیک لمس و رصد نمایند.

وی با اشاره به مطالبات مردمی، از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز به عنوان یکی از اعضای قرارگاه اجتماعی استان سوال کرد؛ «آیا از معابر اصلی محمدشهر تردد داشته و از وضعیت روشنایی محلات هدف قرارگاه اجتماعی مطلع هستید؟ بهره مندی از روشنایی کمترین توقع و انتظار شهروندان می باشد که مغفول و روی زمین مانده است.»

اسکندری تصریح کرد: تیرهای برق مزاحم که حادثه آفرین بوده و جان و مال مردم را به خطر می اندازند و همین طور معابر تاریک که در رهگذران ایجاد ناامنی می کنند، نیازمند رسیدگی فوری و عاجل دستگاه متولی یعنی «شرکت توزیع برق» هستند؛ لذا انتظار می رود مدیران استانی سفرهایی به شهرهای البرز داشته و خود به قضاوت عملکردشان بپردازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر محمدشهر خاطر نشان کرد: در دولتی که رئیس جمهور آن «شهید خدمت» شد و شبانه روزی در مناطق محروم حضور می یافت، مردم به حق انتظار بیشتری از مدیران دارند، به ویژه مناطقی همچون محمدشهر که از محرومیت های عدیده ای رنج می برند و به راستی چنانچه شهرداری هزینه های جابجایی تیرهای برق مزاحم یا تامین زیرساخت های ایجاد روشنایی را در سنوات گذشته پرداخت نمی کرد، قطعأ امروز شرایط بدتر بود.

وی ادامه داد: چنانچه هر مشترک برق در مدت معین شده هزینه های قبوض را پرداخت ننماید، جریمه شده و در ادامه به ناچار از نعمت برق و روشنایی محروم خواهد ماند؛ اما در مقابل بفرمایید که شما در برابر تکالیف قانونی و ذاتی تان چه کرده اید؟ بفرمایید که آیا درآمدی که از محمدشهر عاید شرکت برق میشود، در دیگر نقاط هزینه می شود و اگر این طور نیست، چرا برای معضل تیرهای برق مزاحم و معابر تاریک چاره اندیشی عاجل نمی شود؟!

اسکندری خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز گفت: حضرتعالی دو مرتبه برای بازدید از محلات و معابر محمدشهر و حضور در جلسه شورای اسلامی شهر و هم اندیشی برای تقویت تعاملات و همکاریها جهت حل مشکلات موجود دعوت شده اید لیکن متاسفانه بدون دلیل قانع کننده پاسخگو نبوده و صرفأ مشاور خود را اعزام نموده اید که هیچ سمت اجرایی ندارد و در نتیجه کارگشایی لازم را نداشته است!
جنابعالی باید جوابگوی مردم و کم کاری مدیران خود در این شهر شهیدپرور و ولایتمدار باشید!

از استاندار محترم و مردمی استان البرز هم درخواست داریم عدم پاسخگویی مدیران کل را به اعضای شوراهای شهر با قاطعیت برخورد کند و به مدیران کل ادارات استان  ماموریت دهد تا مطالبات به حق اعضای شوراهای شهر که همان مشکلات و مطالبات مردم است را پیگیری نمایند تا طعم شیرین خدمت کام مردم را هم شیرین کند