تاریخ : 1402/06/03



فرماندار ویژه شهرستان کرج : 
تقسیمات جدید و مدیریت واحد در انتظار محمدشهر است

خبر محمدشهر: معاون استانداری البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج برای مردم محمدشهر حامل نویدی از مدیریت واحد سیاسی بود. رمضانی گفت: با درایت استاندارالبرز در دولت انقلابی سیزدهم، تقسیمات جدیدی برای مدیریت واحد در انتظار مردم محمدشهر خواهد بود. دعوت به مشارکت حداکثری برای حضور در انتخابات پیش رو از دیگر تاکیدات در جمع نمازگزاران بود.

یحیی رمضانی جمعه سوم شهریورماه در جمع نمازگزاران محمدشهر به مناسب گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: با درایت استاندارمحترم البرز و دولت انقلابی سیزدهم بارقه امیدی بزودی بر محمدشهر می بارد و آن تقسیمات جدید برای مدیریت واحد است که به حول و قوه الهی اجرایی خواهد شد.
وی بیان کرد: درهفته دولت در شهر محمدشهر 323  میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف شهری و زیرساختی پیش بینی شده است.
دکتر رمضانی گفت: دغدغه های امام جمعه محترم که برگرفته از مسائل مردم است دغدغه فرماندار نیز بوده و به جد پیگیری می شود.
وی افزود: بابت این دغدغه انشاالله شورای اداری بعدی را در محمدشهر برگزار خواهیم کرد و نه به صورت حرف و شعاری، بلکه شعور و قدم و قلم خود را در آن شورای اداری مصروف کارهای زیربنایی محمدشهر خواهیم نمود.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد در محور دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: با همکاری و مشارکت همه شما نمازگزاران به تبعیت از مقام معظم رهبری با اقتدار و امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت پذیری انتخاباتی در طراز انقلاب را برگزار خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه شهر کرج بالاترین آمار پیش ثبت نام شدگان را در کشور داشته است، خاطرنشان کرد: هزار و 183 نفر برای دو کرسی مجلس پیش ثبت نام کردند که 960 نفر آقا و مابقی خانم ها با ترکیب سنی جوان هستند و از این رو پیش بینی می شود مجلس آینده مجلس جوان انقلابی باشد.
وی تاکید کرد: هر کدام از شما عزیزان یک ستاد انتخاباتی، یک هیات اجرایی انتخابات و سفیر خوبی برای مشارکت حداکثری در انتخابات خواهید بود.
 سرپرست فرمانداری کرج بیان کرد:  50 درصد شهدای مدافع حرم متعلق به محمدشهر هستند که این نشان از غیرت، شهامت و جسارت ساکنان محمدشهر دارد و در انتخابات پیش رو نیز نمود پیدا خواهد کرد.
وی همچنین در خصوص استقبال از مهرماه و بازگشایی مدارس نیز گفت: برای ورود به مهرماه و آغاز سال تحصیلی تمام مدارس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش زمینه حضور با اشتیاق دانش آموزان برای شروع سال تحصیلی را فراهم نمایند.

جمعه ٣ شهریور ١۴٠٢