تاریخ : 1402/05/26



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، قدیانلو ضمن تبریک روز خبرنگار عنوان کرد: خبرنگاری شغل نیست بلکه  عشق و هنر است وخبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی وچشم بیناوزبان گویای مردم هستند  به همین دلیلاز شما خواهشمندیم در جلسات شورا حضور یافته  و اقدامات مدیریت شهری را اطلاع رسانی کنید.

وی در ادامه بیان کرد: کمیسیون عمران در یک سال گذشته 40 جلسه برگزار کرد و بحث اولویت بندی پروژه های عمرانی یکی از مهم ترین اقدامات شورا بود که سبب گشته تا شهروندان کمتر به شورا مراجعه نمایند چرا که به ترتیب اولویت زیرسازی، جدول و آسفالت وپیاده روسازی،لوله گذاری معابر تمام محلات در حال انجام می باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر محمدشهر اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات ما در مدیریت شهری جذب مشاور جهت طراحی پروژه هاست که پس از ارائه طرح و نقشه توسط مشاور جزئیات آن قبل از اجرا در کمیسیون عمران و صحن علنی شورا مورد بررسی ، همفکری و تائید قرار می گیرد و کاملا چکش کاری و کارشناسی شده جهت اجرا به شهرداری ارسال می گردد.

کریم قدیانلو در ادامه گفت: در بحث نیازهای عمرانی و تجهیز مدارس امسال کار بزرگی صورت پذیرفت به گونه ای که کمیسیون عمران از 32 مدرسه به صورت مجزا و میدانی بازدید به عمل آورد و پس از احصاء و اولویت بندی مشکلات ، به کمک آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ،برنامه ریزی وتقسیم کار جهت رفع مشکلات مدارس صورت گرفته است

وی افزود: برای اولین بار طراحی پارک(نشاط وتندرستی) مخصوص ورزش در محمدشهر صورت پذیرفته که حدودا 70 درصد سطح اشغال آن به زمین ها و سالن های ورزشی مخصوص فوتسال، والیبال، والیبال ساحلی،بدمینتون، بسکتبال، اسکیت ، صخره نوردی، رشته های رزمی ،تنیس روی میز، شطرنج و... اختصاص یافته و همچنین ایجاد پیست دومیدانی برای اولین بار در محمدشهر در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر محمدشهر با اشاره به بودجه و اعتبارات ضعیف ادارات خدمات رسان در محمدشهر عنوان کرد: این شهر با بیش از 160 هزار نفر جمعیت نیاز به بودجه های استانی دارد لذا ما خواهشمندیم که مدیران کل استانی همکاری بیشتری داشته باشند و محمدشهر را ویژه ببینند.

قدیانلو در ادامه نیاز به ایجاد کمربندی و اتصال بلوار سردار سلیمانی به مهرشهر و فرودگاه پیام، چاره اندیشی درخصوص ترافیک محدوده میدان میوه و تره بار، نیاز به آرامستان جهت دفن اموات و تکمیل خیابان بسیج با همکاری شهرداری های محمدشهر، کرج و مشکین دشت درجهت کاهش ترافیک و کمبود آب شرب شهروندان و... را به عنوان برخی از مشکلات و مطالبات شهروندان محمدشهر نام برد.