تاریخ : 1402/05/26



رضا عزیزی ضمن تبریک روز خبرنگار و با اشاره به آیه شریفه «ن والقلم و ما یسطرون» اظهار کرد: کار شما جزو مشاغل سخت می باشد که با طیف گسترده ای در جامعه روبرو هستید اما مطمئن باشید خدا به شما توفیق داده که قلم در دست دارید و به مردم آگاهی می دهید و باید مراقب آبروی انسان ها باشید.

وی همچنین با تقدیر از زحمات خبرنگاران به آنها توصیه نمود تا اخبار موثق را از روابط عمومی ها دریافت کنند و تا زمانی که از چیزی مطمئن نشدند آن را نشر ندهند.

رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در خصوص پتانسیل بالای ورزشکاران در این شهر گفت : محمدشهر در ورزش استان حرف های بسیاری برای گفتن دارد ولی جای تاسف دارد که با وجود ظرفیت های بسیار بالای محمدشهر در ورزش ، هیچ نگاه مثبتی از سوی متولیان ورزش به این شهر صورت نمیگیرد.

این عضو پارلمان شهری محمدشهر اظهار داشت: ما به فکر ورزش و تفریح جوانان نیستیم و در واقع آنها را رها کرده ایم آنوقت چگونه میتوانیم انتظار داشته باشیم که آسیب های اجتماعی افزایش نیابد.

عزیزی در پایان گفت: ما در شورای اسلامی شهر و شهرداری محمدشهر همانگونه که در بحث فرهنگی ثابت کردیم و به عنوان شهر نمونه در استان البرز انتخاب شدیم، در اقدامات عمرانی هم در راستای رفاه حال شهروندان تمام تلاش و همت خود را به کار خواهیم بست.