تاریخ : 1402/04/27



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، در جلسه رسمی روز یکشنبه 25 تیر ماه، اعضای شورای اسلامی شهر با دعوت از سرهنگ همایونی رئیس پلیس راهور شهرستان کرج و سرگرد نادری رئیس پلیس راهور محمدشهر، برای چندمین بار مشکلات ترافیکی، وضعیت عبور و مرور معابر و درخواست ها و انتقادات شهروندان از ترافیک خیابان های محمدشهر را با آنها در میان گذاشتند و خواستار اتخاذ تمهیدات لازم جهت حل این مشکل شدند.

در این جلسه اعضای شورا و شهردار محمدشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های نیروهای پلیس راهور عنوان کردند: ما همانگونه که در عمل نیز نشان داده ایم همیشه آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری و مساعدت با پلیس راهور را داریم لذا انتظارمان این است که شما نیز نگاه ویژه ای به محمدشهر داشته باشید تا در کنار هم با همکاری و هم افزایی یکدیگر بتوانیم گره این مشکل بزرگ را باز کنیم.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مدیریت شهری با پلیس راهور جهت حضور مستمر و افزایش نیرو به منظور برقراری نظم ، انضباط و کنترل و مدیریت ترافیک در معابر شلوغ شهر و تمدید دوباره آن به منظور همکاری و پشتیبانی از پرسنل راهور ، از عدم انجام تعهدات تفاهم نامه مذکور و تغییر نکردن وضعیت ترافیکی شهر انتقاد کردند.

اهمیت نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی و رانندگی ، لزوم کنترل بیشتر ترافیک بلوار اصلی و معابر شلوغ شهر با افزایش نیرو و استفاده از ابزارهایی چون جریمه و حمل با جرثقیل وسایل نقلیه متخلف ، افزایش گشت زنی پلیس در ساعات پیک ترافیک ، لزوم هوشمندسازی و نصب دوربین های پلاک خوان پیشرفته در سطح شهر ، ساماندهی و کنترل نمایشگاه های خودرو ، لزوم کنترل ترافیک محدوده میدان میوه و تره بار ، پیشنهاد تهیه طرح جامع ترافیکی شهر با مشورت و نظر کارشناسان راهور و ... از جمله موضوعات و مباحثی بود که در جلسه مذکور مورد بررسی ، پیگیری و همفکری قرار گرفت.

در ادامه جلسه مذکور رئیس پلیس راهور شهرستان کرج عنوان کرد: سعی می کنیم با همکاری و پشتیبانی مدیریت شهری محمدشهر و با افزایش گشت زنی و در نظر گرفتن جریمه و اجرای طرح های مختلف از جمله حمل وسایل نقلیه متخلف با جرثقیل به پارکینگ به عنوان عامل بازدارنده ، به بهبود وضعیت ترافیک و عبور و مرور در محمدشهر کمک کنیم.