تاریخ : 1402/04/14



بسم الله الرحمن الرحیم
شهرها و روستاها امانتی ارزشمند از گذشتگان و میراثی ماندگار برای آیندگان هستند که بی شک تلاش همه جانبه در این بخش توسعه و آبادانی کشور را به دنبال خواهد داشت.
امروزه با توجه به گسترش و تنوع نیازهای فرهنگی و اجتماعی اقشار گوناگون جامعه، برنامه ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است و توسعه خدمات دهی در این حوزه توسط شهرداری ها و دهیاری ها بیش از گذشته ضرورت دارد.
بر همین اساس شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان بخش فعال و خدمتگذار در حوزه توسعه و آبادانی شهری و روستایی نقش موثر و تعیین کننده تری را نسبت به گذشته در پاسخگویی به نیازهای گوناگون جامعه و فراهم کردن زیرساخت ها و زمینه های رفاه جامعه و رشد شاخص های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... ایفا می کنند.
بدون شک نامگذاری 14 تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» ، فرصت مناسبی است تا از خدمات ارزشمند دست اندرکاران و همکاران خوبمان در حوزه مدیریت شهرها و روستاهای کشور و بخصوص کارکنان زحمتکش شهرداری محمدشهر که همواره در جهت خدمت رسانی، آبادانی، توسعه، رفاه و آسایش شهروندان تلاش می کنند، قدردانی کنیم. از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت داریم.

اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر