تاریخ : 1402/04/06



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، در دیدار صمیمی که محسن آجرلو ، احمد اکبری و محمد مهرزاد از اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر به همراه علیرضا قره حسنلو رئیس شورای اسلامی استان البرز با پرویز سروری رئیس شورای عالی استان ها داشتند در خصوص مباحث کلانِ شهری و استانی و نحوه همکاری‌های متقابل شوراها با شورای عالی استان ها بحث و بررسی صورت پذیرفت.

در ابتدای این دیدار رئیس شورای اسلامی استان البرز با معرفی شورای اسلامی شهر محمدشهر به عنوان یکی از بهترین شوراها در استان البرز عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر علاوه بر تخصص و تعهد بسیار همراه و همدل می باشند.

اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر در این نشست با طرح مطالبات و خواسته های شهروندان از جمله لزوم ایجاد کمربندی و نیاز به بودجه کشوری جهت ایجاد آن ، مشکلات تامین آب شرب و زیرساخت مربوطه ، حل مشکل املاک قولنامه ای ، کمبود اتوبوس در زمینه حمل و نقل عمومی ، نیاز به تجهیزات و ماشین آلات سنگین در سازمان آتش نشانی ، اهمیت مدیریت یکپارچه شهری ، اهمیت موضوع ورزش و جوانان ، کافی نبودن بودجه و درآمد شهرداری جهت رفع مطالبات شهروندان و ایجاد زیرساخت های مورد انتظار ، لزوم افزایش مبلغ ارزش افزوده تخصیص یافته به شهرداری ها ، از رئیس شورای عالی استان ها تقاضای پیگیری و کمک نمودند.

در پایان پرویز سروری ضمن بیان مطالبی در خصوص نظام شوراها و لزوم توجه بیشتر به شوراها و استفاده از ظرفیت آنها قول داد تا از طریق شورای عالی استان ها ، مجلس شورای اسلامی ، دولت و... پیگیر مطالبات مردم باشد.