تاریخ : 1402/02/21



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، علی نوری با اعلام این خبر افزود: این جلسه با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع)، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مسئول دفتر نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس ستاد یادواره شهدا و سایر مدیران شهری در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر محمدشهر برگزار گردید.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات محمدشهر عنوان کرد: در ابتدای این جلسه اعضای حاضر با اشاره به تجربیات و عملکرد سال های قبل ستاد اربعین پیشنهادات و راهکارهای خود را به منظور رفع نقائص و بهبود عملکرد این ستاد در سال جدید و خدمات رسانی بهتر به زائرین عزیز بیان نمودند.

وی گفت: در ادامه اعضای حاضر بر موضوعاتی همچون توجه به ابعاد فرهنگی اربعین و گسترش دادن آن در بین زائران ، لزوم تبیین و انتقال ظرفیت های فرهنگی مذهبی اربعین در مدارس ، تسهیل و تکریم اعزام زائران بخصوص زائر اولی ها ، احصاء ظرفیت های خدمت رسانی مواکب و تقویت آن ها و ... تاکید کردند.

علی نوری در پایان ضمن تاکید بر لزوم حمایت و همکاری بیش از پیش مدیران و مسئولین شهری با این ستاد اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید تا بزودی کمیته ها و کارگروه های تخصصی به منظور اجرایی کردن سیاست ها و برنامه های ستاد در هنگام برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) ، تشکیل گردند.