تاریخ : 1402/01/17



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر ، اولین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر محمدشهر صبح امروز با حضور اعضای کمیسیون آقایان مهرزاد ، آجرلو ، قدیانلو ، اکبری و اسکندری و با دعوت از فرشید عبدالملکی رئیس اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری محمدشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد مهرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر محمدشهر ضمن تبریک آغاز سال 1402 ، از زحمات شهردار ، رئیس و پرسنل اداره فرهنگی شهرداری ، امام جمعه محمدشهر ، ادارات فرهنگی شهر و تمامی کسانی که در اجرای باشکوه برنامه های فرهنگی در سال 1401 همکاری نمودند و باعث انتخاب محمدشهر به عنوان شهر نمونه استان در حوزه فعالیت های فرهنگی اجتماعی شدند ، تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه جلسه ، تقویم فرهنگی سال 1402 شهر محمدشهر جهت برنامه ریزی بهتر و پیشبرد اهداف فرهنگی شهر در سال جدید مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

مسئولین حاضر در این جلسه به بررسی جزئیات تقویم فرهنگی و جدول مناسبت های مختلف در طول سال پرداختند و پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه نمودند.

در پایان نیز مقرر گردید تا به منظور تکمیل و تصویب تقویم فرهنگی سال 1402 ، ادارات و متولیان فرهنگی شهر برنامه ها و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای مناسبت های فرهنگی اجتماعی در طول سال به شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.