تاریخ : 1401/12/28



زاده نور معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری محمدشهر :
سال ۱۴۰۱ سالی موفق در حوزه درآمدی شهرداری محمدشهر به ثبت رسید

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر محمد رضا زاده نور معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری محمدشهر از جذب و تحقق کامل بودجه شهرداری این شهر در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: بودجه شهرداری محمدشهر با عبور از بودجه مصوب و اصلاح بودجه با بیست میلیارد تومان افزایش درآمدی به پایان رسید.

محمدرضا زاده نور در گفتگو با خبرمحمدشهر با اشاره به روند خوب جذب و محقق شدن بودجه جاری و عمرانی شهرداری ، اظهار کرد: بودجه شهرداری محمدشهر در سال ۱۴۰۱ معادل ۳۶۶ میلیارد تومان بوده که در اصلاح و متمم به ۴۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و تا آخرین ساعات اداری ۲۸ اسفند با عبور از مبالغ فوق به افزایش ۲۰ میلیاردی مازاد در درآمد رسیده ایم.

وی با اشاره به افزایش ایده آل در درآمد سال ۱۴۰۱ ، افزود: با توجه به تخصیص قیر رایگان روند اجرای پروژه‌های عمرانی در محمدشهر سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت.

معاون شهردار محمدشهر در ادامه با بیان اینکه اولویت شهردار محترم و اعضای شورای شهر بر ایجاد درآمد پایدار می باشد ، گفت: امسال در اجرای کارهای جاری و عمرانی به نسبت ۵۳ به ۴۷ توانستیم سالی قابل قبول را پشت سر گذاشته و با تلاشهای صورت گرفته و با یاری خداوند ان شاءالله سال ۱۴۰۲ سالی بسیار خوب در حوزه مالی و جذب سرمایه گذار و رسیدن به اهداف درآمد پایدار ، در پیش خواهد بود.

زاده نور در پایان گفت: جادارد از تلاشهای و حمایت های ارزشمند شهردار و اعضای محترم شورای شهر و پرسنل شهرداری در حوزه های مختلف علی الخصوص اداری - مالی و درآمد بصورت ویژه تقدیر و تشکر نمایم.