تاریخ : 1401/12/16



تخریب دو طبقه غیر مجاز یک ساختمان در انتهای خیابان فردوسی محمدشهر


به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر از تخریب دو طبقه ساختمانی غیرمجاز با حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ و تایید دادستان محمدشهر خبر داد.

به گزارش خبر محمدشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری محمدشهر ، حسن زاده اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و آئین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که توجه ویژه‌ای در جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی دارد ، بر اساس رأی صادره از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰ و تایید دادستان محمدشهر، پس از پیگیری‌های لازم توسط واحد اجرای احکام و در حضور ضابطین قضائی دو طبقه از ساختمان مسکونی غیرمجاز واقع در انتهای خیابان فردوسی تخریب شد.

وی افزود: علی رغم اخطارهای متعدد، مالک به تصور کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و در اصل تخلف از قانون و تضییع حقوق عمومی مبادرت به انجام ساخت و ساز نموده و با ترفندهای مختلف سعی در به پایان رساندن ساختمان غیر ایمن برای خود یا مالکان احتمالی بعدی را به هر قیمتی داشت که در این خصوص شهرداری اقدامات قانونی لازم را جهت تخریب به عمل آورد.

شهردار محمدشهر تصریح کرد: با هرگونه تخلف ساختمانی که باعث به خطر افتادن جان شهروندان و ایجاد بی نظمی شود، با جدیت برخورد می‌شود.

وی با اعلام هشدار به شهروندان محمدشهر مبنی بر عدم خرید املاک بدون سند و پایان‌کار ساختمانی، افزود: برخی از افراد سودجو با فروش املاک فاقد ایمنی و سند مالکیت، ضمن به خطر انداختن جان شهروندان مشکلات فراوانی را برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کنند و باید از خرید و فروش اینگونه املاک جلوگیری کرد.