تاریخ : 1401/09/28



برگزاری جلسه مدیریت شهری محمدشهر با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز

خبر محمدشهر: در روز یکشنبه 27 آذر و در شصت و چهارمین جلسه رسمی شورا، مشکلات برق محمدشهر و روند تکمیل ساختمان جدید اداره برق جنوب شهرستان با حضور اعضای شورا، شهردار، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز و رئیس اداره برق جنوب شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، در جلسه مذکور که با دعوت از کریمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز و رحمانی رئیس اداره برق جنوب شهرستان کرج برگزار گردید تک تک اعضای شورای اسلامی شهر به بیان مشکلات و دغدغه های شهروندان در زمینه برق و روشنایی ها پرداختند و خواسته ها و انتظارات مردم را به مسئولین اداره برق انتقال دادند.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری محمدشهر به جهت همکاری و کمک های فراوان، در خصوص خدمات رسانی به شهروندان و مشکلات پیش رو در راه این خدمات توضیحاتی ارائه نمود.

کریمی ضمن قدردانی از اهدای زمین از سوی مدیریت شهری محمدشهر به منظور ساخت مکان جدید اداره برق جنوب شهرستان کرج عنوان کرد: ما در راه خدمت رسانی به مردم نیازمند ماشین های سنگین و جرثقیل های بزرگ هستیم و برای رفت و آمد و جابجایی این ماشین ها نیاز به فضای پارکینگ بزرگتری داریم لذا از مدیریت شهری محمدشهر تقاضا داریم به جهت تامین فضای مذکور مقداری از زمین های خالی کنار ساختمان در حال احداث را به این امر اختصاص دهند.

در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر ضمن طرح دغدغه ها و مشکلاتی همچون خاموشی های سطح شهر، نیاز به جا به جایی تیرهای برق فرسوده و مزاحم، انشعاب های غیرمجاز و قولنامه ای، سرقت کابل ها و تجهیزات و تسریع در روند ساخت ساختمان اداره برق، خواستار پیگیری آنها از سوی اداره برق شدند.

در انتها نیز مقرر گردید شهرداری در خصوص مساحت زمین مورد نیاز و ابعاد آن بررسی لازم را معمول و نتیجه را در جلسات بعدی شورا مطرح و تصمیم مقتضی اتخاذ گردد. همچنین مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هم قول پیگیری و رفع موضوعات مطروحه را داد.