تاریخ : 1401/09/23



بازدید رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر محمدشهر از پروژه های عمرانی در حال اجرا

خبر محمدشهر: کریم قدیانلو رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و خدمات شهر شورای اسلامی شهر محمدشهر صبح امروز با حضور در سطح شهر از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرا و میزان پیشرفت آنها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، کریم قدیانلو به همراه کارشناس اداره عمران شهرداری محمدشهر صبح امروز چهارشنبه 23 آذر ماه از پروژه های عمرانی در دست اقدام در نقاط مختلف سطح شهر بازدید کردند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و خدمات شهر شورای اسلامی شهر محمدشهر حین این بازدید عنوان کرد: شناسایی و بررسی مشکلات مربوط به عملیات اجرایی پروژه ها از اهداف مهم بازدید میدانی می باشد و بی شک تمامی تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر محمدشهر فراهم نمودن بستری مناسب برای تامین رفاه و آسایش شهروندان است.

این عضو پارلمان شهری محمدشهر طی بازدیدی که امروز صورت پذیرفت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی پرسنل و عوامل اجرایی اظهار داشت: به منظور اجرای صحیح پروژه ها و استفاده بهینه از بودجه عمرانی، شهرداری باید ناظرین و کارشناسان خود را بصورت تمام وقت در محل اجرای پروژه ها جهت نظارت بر عملکرد پیمانکاران مستقر نماید.

* جهت مشاهده تصاویر این بازدید به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.khabaremohammadshahr.ir/Home/Images/3172