تاریخ : 1401/09/16



مهرداد حسن زاده شهردار محمد شهر اعلام کرد: ساخت سه بازارچه عمومی و یک مجتمع تجاری با پارکینگ طبقاتی برای ساماندهی دستفروشان ، ایجاد اشتغال و روان سازی ترافیک در این شهر آغاز شد .

به گزارش خبر محدشهر و به نقل از خبرنگار ایرنا، مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر اعلام کرد: یکی از این بازارچه ها به طبخ و عرضه انواع غذاهای ایرانی و خارجی و مواد غذایی اختصاص یافته که با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در نوع خود کم نظیر است .

وی ادامه داد: بازارچه غذایی محمد شهر در ۲۰ غرفه توسط شهرداری احداث و در اختیار افراد واجد شرایط با اشتغالزایی بالا قرار خواهد گرفت تا افزون بر اشتغالزایی بستری مناسب برای جذب گردشگران قرار گیرد.

حسن زاده گفت : بازارچه دوم به عرضه انواع محصولات کشاورزی و غذایی اختصاص دارد که با ۲ هزار متر مربع احداث و در اختیار جوانان و افراد جویای کسب و کار قرار خواهد گرفت .

شهردار محمد شهر بیان داشت: بازارچه سوم به مایحتاج عمومی اختصاص دارد که با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع با مشارکت بخش خصوصی برای تامین نیازهای عمومی مردم با قیمت مناسب و ایجاد اشتغال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: مجتمع تجاری با پارکینگ طبقاتی محمد شهر نیز در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و در پنج طبقه آماده سازی خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساماندهی کسب و کارها، ایجاد اشتغال برای مردم و روان سازی ترافیک مهمترین اهداف این پروژه ها است که در تلاش هستیم با مشارکت بخش آنها را در کمترین زمان ممکن با رعایت اصول ایمنی به سرانجام برسانیم.