تاریخ : 1401/08/09



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، این نشست شامگاه یکشنبه 8 آبان در ابتدای پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با حضور تمامی اعضای شورا آقایان آجرلو، اکبری، احمدوند، مهرزاد، قدیانلو، اسکندری، عزیزی و حسن زاده شهردار محمدشهر، فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، روستاکاری رئیس اداره ورزش و جوانان غرب کرج، نظری مسئول ورزش همگانی محمدشهر، سلگی دبیر هیئت کوهنوردی محمدشهر و جمعی از مدیران شهرداری در صحن علنی شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر ضمن خیرمقدم و تبریک انتصاب بهزاد فروغی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، مطالبات، مشکلات، کمبودها و نیازهای شهروندان در حوزه ورزش و جوانان را بیان نمودند.

اعضای شورای اسلامی شهر با ذکر این واقعیت که محمدشهر دارای قهرمانان بسیاری می باشد و حرف های زیادی برای گفتن در زمینه ورزش قهرمانی دارد، از سوء مدیریت و عدم توجه کافی اداره کل به این شهر در سال های گذشته انتقاد کردند.

اعضای شورا و شهردار محمدشهر در ادامه دغدغه ها و مطالبات مدیریت شهری و شهروندان درمورد موضوعاتی همچون : کمبود سرانه ورزشی محمدشهر، عدم وجود بودجه و امکانات کافی در سالن ها و زمین های ورزشی، همکاری نکردن و عدم حمایت از بخش خصوصی بمنظور ساخت اماکن ورزشی، هزینه بالای استفاده شهروندان از مراکز ورزشی متعلق به اداره کل ورزش و جوانان، عدم وجود دفتر و نماینده تام الاختیار اداره کل در محمدشهر، توجه به دغدغه ها و خواسته های جوانان، را بیان کردند.

در پایان این نشست بهزاد فروغی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان البرز پس از شنیدن مطالبات و دغدغه های مدیریت شهری محمدشهر، ضمن تایید و قبول کم کاری های صورت گرفته در سال های قبل قول پیگیری و حل مشکلات مطرح شده در جلسه را داد.

وی در خصوص کمبود سرانه ورزشی در استان و نبود بودجه کافی هم گفت: با یک برنامه ریزی درست و پیگیری دائم با استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان، خیرین و اسپانسرها بسیاری از مشکلات مالی را میتوان حل کرد.