تاریخ : 1401/06/21



علیرضا اشتری، معاون خدمات شهری اقدامات و فعالیت های شهرداری محمدشهر به مناسبت استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس را تشریح کرد.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر، علیرضا اشتری با اشاره به اینکه هر ساله به مناسبت آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس و در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و دانش آموزان در راستای شعار "محمدشهر، شهر مهربانی"، اقدامات متعددی صورت می گیرد، گفت: شهرداری با هدف تأمین آسایش و رفاه حال شهروندان عزیز محمدشهر در روزهای آغازین مهرماه و ایجاد فضایی درخور ماه مهر، گامهای مناسبی را برداشته است.
اشتری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازگشایی مدارس، گفت: شهرداری محمدشهر اقدام به بهسازی و پاکسازی معابر و مسیرهای منتهی به مدارس، شستشو و تنظیف محوطه‌ی مدارس، هرس درختان، گذاشتن سطل زباله مکانیزه در محدوده‌ی برخی مدارس، رنگ آمیزی و نقاشی دیوارهای مدارس نموده است.
معاون خدمات شهری در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سعی بر آن است که کارها و اقدامات مربوط به طرح بازگشایی مدارس، تا قبل از شروع مدارس به پایان برسد و امیدواریم با انجام این گونه اقدامات و فعالیت ها بتوانیم گامهایی ارزنده تر از گذشته در جهت تأمین رفاه حال شهروندان و دانش آموزان عزیز و فرهنگیان زحمتکش و در نهایت خدمات رسانی بهینه و بیش از پیش به آنها برداریم.