تاریخ : 1401/06/05



ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه مورخ 5 شهریورماه، جلسه شورای مدیران شهرداری محمدشهر به ریاست مهرداد حسن زاده و با حضور معاونین، مدیران و روسای ادارات با هدف پیگیری مصوبات جلسه قبل و بررسی برنامه ها و پروژه های موجود و در دست اقدام شهرداری و ارائه راهکار جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر در محل نمازخانه شهرداری برگزار گردید.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر؛ در این جلسه پس از استماع قرآن کریم، مهرداد حسن زاده ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، به مرور مصوبات صورتجلسه قبل پرداخت و حاضرین در جلسه گزارش اقدامات انجام شده در اینخصوص را ارائه نمودند.
مهرداد حسن زاده نظارت دقیق اداره شهرسازی بر ساخت بناهای در دست اقدام سطح شهر را یکی از مأموریتهای بسیار مهم و ضروری شهرسازی دانست که می بایست به صورت مستمر بر پروژه های در حال احداث نظارت کیفی و فنی داشته باشد. همچنین نصب تابلوی مشخصات فنی برای املاکی که در حال ساخت هستند نیز مورد تاکید قرار گرفت.
شهردار محمدشهر با ذکر اهمیت اجرای کیفی پروژه های عمرانی در سطح شهر، اداره فنی و نظارت بر پروژه ها عمرانی و معاونت خدمات شهری را مسئول شناسایی فضاهای مستعد آبگرفتگی در بارش ها در سطح شهر دانست و دستور داد تمامی نقاط موجود شناسایی و اشکالات آن قبل از شروع بارندگی و بارش های فصلی مرتفع گردد.
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و تسریع در حل مشکلات شهروندان از مدیران شهرداری خواست تا حتی المقدور در روزهای سه شنبه هر هفته به دلیل برگزاری جلسات ملاقات مردمی از مرخصی استفاده ننمایند.
شهردار محمدشهر از پروژه های قابل پیگیری که می بایست حداکثر تا پایان سال جاری به اتمام برسد به پروژه ممیزی املاک، اتوماسیون اداری و اجرای عملیات جوی آب سیاه اشاره کرد.
حسن زاده در پایان با تاکید بر اولویت شهرداری نسبت به کیفیت اجرای پروژه ها گفت: در اجرای هر پروژه ای کیفیت، اولویت ماست و می بایست برای پروژه ها برنامه زمان بندی و پیشرفت فیزیکی از ابتدا تا انتهای پروژه مشخص شود و بیان کرد: درست است که باید در اجرای پروژه ها زمانبندی رعایت شود، اما هرگز کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد.