تاریخ : 1401/06/01



بیش از دو سال از آغاز شیوع کرونا گذشت و در این مدت عده زیادی از مردم سراسر جهان قربانی این بیماری شدند. از سوی دیگر کادر درمانی که وظیفه درمان و مراقبت از این بیماران را بر عهده داشتند از جمله افرادی بودند که بیش از سایر مردم مورد تهدید بیماری و خطر ابتلا شدن به آن قرار گرفتند.

پزشکان، پرستاران، بهیاران و همه شاغلین در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، در مواجهه دائمی با بیماران کرونایی قرار گرفتند و به همین دلیل بسیاری از آنها به این بیماری مبتلا شده و عده‌ای از آنان جان خود را از دست دادند.

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری محمدشهر؛ مهرداد حسن زاده با اشاره به فداکاری های مدافعان سلامت گفت: در سراسر دنیا از جامعه سلامت به شیوه‌های مختلف قدردانی شد و یکی از این راه‌ها، زبان هنر و خلق آثاری بوده است که نشان‌دهنده تلاش‌های کادر درمان و سپاس از زحمات آنها است.  

وی ادامه داد: مناسبت یکم شهریور ماه و روز پزشک بهانه ای شد تا در راستای تقدیر از جامعه سلامت، دیوار نگاره یکی از خیابانهای محمدشهر به «مدافعان سلامت» اختصاص پیدا کند و در دید و نگاه شهروندان عزیز محمدشهر قرار گیرد.

در پایان شهردار محمدشهر با قدردانی از تلاش و از خودگذشتگی مدافعان سفید پوش سلامت اضافه کرد: بدین‌وسیله از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و باتحمل سختی‌ها و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود، خدمت‌رسانی می‌کنند، به‌نوبه خود سپاسگزاری می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات بیشتر را مسئلت دارم.