تاریخ : 1401/05/26



انتخاب محمد مهرزاد به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر محمدشهر
خبر محمدشهر: پس از برگزاری اولین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر محمدشهر در سال دوم فعالیت شورا و برگزاری انتخابات، محمد مهرزاد به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، در همین جلسه کریم قدیانلو به عنوان نایب رئیس و مسئول کمیته ورزشی، احمد اکبری به عنوان دبیر و محمد اسکندری به عنوان مسئول فضای مجازی کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر محمدشهر انتخاب شدند.
در حین برگزاری این جلسه، محمد اسکندری که ریاست کمیسیون فرهنگی را در سال اول فعالیت شورا بر عهده داشت گزارشی از عملکرد این کمیسیون طی یک سال گذشته را ارائه کرد.
در پایان نیز محمد مهرزاد رئیس جدید کمیسیون با تشکر از زحمات اعضای کمیسیون فرهنگی در سال اول گفت: امیدوارم تا با تعامل و همکاری اعضای شورا، سپاه ناحیه جوادالائمه(ع)، دفتر امام جمعه، اداره فرهنگی شهرداری و سایر ارگان های فرهنگی شهر روند بسیار خوب و روبه رشد فعالیت های فرهنگی در محمدشهر ادامه یابد.
یادآور می شود آقایان محمد مهرزاد، کریم قدیانلو، محمد اسکندری، محسن آجرلو و احمد اکبری اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر محمدشهر در سال دوم می باشند.