تاریخ : 1401/05/22



رییس شورای شهر محمدشهر:تمام تلاش ما این بوده که در طول یکسال گذشته بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم
محمد مهرزاد رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که در این دوره از مدیریت شهری به سرانجام رسیده رسانه‌ای نشده، گفت: تمام تلاش ما این بوده که در طول یکسال گذشته بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم و البته منکر مشکلات موجود نیستیم.


رییس شورای شهر محمدشهر در نشستی که بمنظور قدردانی از خبرنگاران برگزار شد گفت: با توجه به اینکه محمدشهر حوزه عمرانی عقب ماندگی‌هایی دارد، تلاش کردیم این شهر را به کارگاهی عمرانی تبدیل کنیم.
محمد مهرزاد اظهار داشت: امسال در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر برنامه ریزی مدونی صورت گرفته تا در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و… شاهد اتفاقات اثربخشی باشیم.
وی افزود: این شهر در سال گذشته به عنوان شهر برتر و شهر مهربانی در حوزه فرهنگی بین شهرهای استان البرز از طرف استاندار البرز معرفی و تقدیر شد و این حاصل تلاش مدیریت شهری و ارتباط خوب مردمی محمدشهر است.
این مسئول عنوان کرد: با تلاش صورت گرفته توسط اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر، در بودجه امسال با احتساب هزینه های فرهنگسراها و سازه های فرهنگی حدود ۱۲ میلیارد تومان بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده که بخش زیادی از آن صرف مراسم مناسبی از جمله اعیاد خواهد شد.
مهرزاد تاکید کرد: در این دوره از شورا اهداف با نظم پیگیری می‌شود و کاری روی زمین نمی‌ماند.
رئیس شورای شهر محمدشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه محمدشهر حوزه عمرانی عقب ماندگی‌هایی دارد، تلاش کردیم این شهر را به کارگاهی عمرانی تبدیل کنیم.
وی افزود: بودجه عمرانی امسال محمد شهر با توجه به افزایش قیمت مصالح، بودجه درخوری است و امیدواریم بتوانیم با این اعتبارات بخشی از مشکلات شهر و شهروندان را حل کنیم.
مهرزاد در ادامه با اشاره به جلسات برگزار شده در سال گذشته گفت: با توجه به برگزاری هفتگی جلسات ۴۸ جلسه برگزار شد و طی آن ۱۸۰ مصوبه بررسی شد که از این تعداد ۱۵۶ مصوبه در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تصویب و با ۱۸ مورد مخالفت شد.
وی با تاکید بر همراهی اعضای شورا افزود: بیش از ۷۰ درصد از مصوبات شورا با موافقت هفت رای اعضا بود.