تاریخ : 1401/04/22



برگزاری جلسه نهایی هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت
خبر محمدشهر: جلسه نهایی هماهنگی در خصوص اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت پس از چندین جلسه فرعی کمیته های مختلف، با حضور مدیران شهری در محل دفتر فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) برگزار گردید.


به گزارش خبر محمدشهر: این جلسه روز گذشته با حضور فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع)، رئیس دفتر امام جمعه، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا، رئیس اداره فرهنگی شهرداری، روئسای کلانتری، فرماندهان حوزه های مقامت بسیج برادران و خواهران و نماینده حوزه علمیه خواهران برگزار شد.
همه مسئولین حاضر در جلسه مذکور بر رعایت عفاف و حجاب در تمامی اماکن و ایجاد امنیت اخلاقی در بوستانها و مراکز تفریحی و برنامه ریزی فرهنگی جهت ترویج فرهنگ حجاب در شهر تاکید کردند.
همچنین هماهنگی های لازم در خصوص اجتماع بزرگ دختران و بانوان شهر به مناسبت هفته عفاف و حجاب، فضاسازی شهری به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت و جشن ها و ویژه برنامه های فرهنگی ورزشی عید غدیر از روز پنجشنبه تا روز عید غدیر در محلات و مناطق مختلف، به عمل آمد.
لازم بذکر است به مناسبت هفته عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ دختران و بانوان شهر روز پنجشنبه ساعت ۱۸ در بلوار دشت بهشت محمدشهر برگزار خواهد شد.

* جهت مشاهده تصاویر این جلسه به بخش گالری یا گزارش تصویری مراجعه نمایید.