تاریخ : 1401/03/23



نشست صمیمی مدیریت شهری محمدشهر با پلیس راهور شهرستان کرج برگزار شد
خبر محمدشهر: مدیریت شهری محمدشهر به منظور پیگیری و حل مشکلات ترافیکی معابر سطح شهر نشستی صمیمی با روئسای پلیس راهور شهرستان کرج و محمدشهر برگزار کرد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، در جلسه رسمی روز یکشنبه 22 خرداد ماه، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر با دعوت از سرهنگ کرمی رئیس پلیس راهور شهرستان کرج، سرگرد شیرخانی سرکلانتر دوم پلیس راهور کرج و سرگرد نادری رئیس پلیس راهور محمدشهر، مشکلات ترافیکی، وضعیت عبور و مرور معابر و درخواست ها و انتقادات شهروندان از ترافیک خیابان های محمدشهر را با آنها در میان گذاشتند.
در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر با بیان مشکلات و معضلات ترافیکی سطح شهر خواستار پیگیری جدی پلیس راهور جهت ساماندهی و کاهش ترافیک معابر شدند.
افزایش حضور نیروهای پلیس راهور در معابر به صورت مستمر، اصلاحات هندسی، ساماندهی سرعت گیرها و افزایش تابلوهای راهنمایی رانندگی در معابری که نیاز هست، همکاری راهور و شهرداری در زمینه کنترل سد معبر، رایزنی جهت بهره مندی شهرداری از محل جرایم رانندگی، تعامل و کمک راهور در راه اندازی خدمات خودرویی و تعویض پلاک شهرداری محمدشهر، حساسیت بیشتر پلیس به تخلفات رانندگی و اعمال قانون سختگیرانه، لزوم آموزش فرهنگ ترافیکی و ... از جمله دغدغه ها، درخواست ها و پیشنهادات اعضای شورا و شهردار محمدشهر بود که در جلسه مذکور مطرح شد.
در همین جلیه سرهنگ کرمی رئیس پلیس راهور شهرستان کرج با بیان اینکه در آینده از گشت های نامحسوس پلیس راهور استان جهت کنترل و ساماندهی ترافیک محمدشهر استفاده خواهد کرد، از اضافه کردن دو نیروی پلیس کادر و وظیفه به نیروهای پلیس راهور محمدشهر خبر داد.
وی با قول افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و حضور بیش از پیش پلیس راهور در سطح شهر و در نظر گرفتن جریمه و نمره منفی برای رانندگان متخلف به عنوان عامل بازدارنده گفت: شهروندان محمدشهر پس از این حتما تغییر در وضعیت عبور و مرور معابر را احساس خواهند کرد.
سرهنگ کرمی همچنین از انجام هماهنگی های قضایی به منظور حمل خودروهای متخلف با چرثقیل خبر داد.
رئیس پلیس راهور شهرستان کرج در پایان با پیشنهاد راه اندازی دوربین های نظارتی و پلاک خوان و ایجاد مرکز مانیتورینگ با همکاری شهرداری و راهور گفت: این کار می تواند به اندازه افزودن چندین نیروی پلیس در ساماندهی و کاهش ترافیک تاثیر داشته باشد.

* جهت مشاهده تصاویر این جلسه به بخش گالری یا گزارش تصویری مراجعه نمایید.