تاریخ : 1401/03/21


دانلود فایل ضمیمه

اهدای ١۶ قلم کالای لوازم خانگی به خانواده های نیازمند محمدشهری
خبر محمدشهر: انصاری مسئول زکات محمدشهر از اهدای ۱۶ قلم کالای لوازم خانگی به خانواده های نیازمند محمدشهر از محل کمک های جمع آوری شده طرح انفاق مهدوی علیه السلام با هم افزائی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز نیکوکاری انصارالحسن(ع) خبر داد.


انصاری تشریح کرد: در ایام دهه کرامت تعداد سه دستگاه یخچال، چهار دستگاه ماشین لباسشوئی، سه تخته فرش، سه دستگاه اجاق گاز، یک دستگاه کولر، آبگرمکن و جاروبرقی خریداری و بین خانواده های نیازمند محمدشهری توزیع گردید.
وی با بیان اینکه دبیرخانه زکات محمدشهر با هدف رسیدگی بیشتر به وضعیت خانواده های نیازمند شهرمان طرح انفاق مهدوی علیه السلام را اجرا نموده گفت: همشهریان عزیز می توانند با پرداخت حداقل پنج هزار تومان بصورت ماهانه به نیابت از مولایمان صاحب الزمان(ع) در این طرح نورانی مشارکت داشته باشند و برای شرکت در این طرح مبلغ مورد نظرشان را به شماره ۰۹۳۶۷۰۳۴۷۲۵ از طریق واتساپ یا پیامک اعلام نمایند.
انصاری عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر در این طرح ثبت نام نموده اند و مبلغ جمع آوری شده ماهانه بیش از بیست میلیون تومان در ماه می باشد که تمامی مبالغ جمع آوری شده برای نیازمندان محمدشهری هزینه می گردد .
وی افزود: به اطلاع می رساند در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۷۴۰ میلیون ریال از محل اجرای طرح انفاق مهدوی علیه السلام توسط خیرین بزرگوار مساعدت گردید که نسبت به سال قبل ۶۱ درصد رشد داشته است و با مبالغ جمع آوری شده لوازم ضروری زندگی به شرح ذیل تهیه و به خانواده های محروم تقدیم شد :
۶ دستگاه یخچال، ۶دستگاه اجاق گاز، ۴دستگاه ماشین لباسشوئی، ۲دستگاه بخاری، ۱تخته فرش ۹متری و همچنین ذبح ۲ راس قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان، تهیه۴۰۰ عدد کارت هدیه یکصدهزار تومانی، توزیع ۳۱۳ بسته افطاری در ماه رمضان و نیز در زمینه بهداشتی تعداد ۵۰ بسته بهداشتی تهیه و به خانواده هایی که بیمار آلزایمری داشتند ، توزیع گردید.
انصاری در پایان گفت: لازم به ذکر است اقدامات فوق الذکر با هم افزائی مراکز نیکوکاری انجام گرفته و جمع هزینه های انجام شده حدودا مبلغ ۱۳۲ میلیون تومان می باشد.