تاریخ : 1401/03/19



توسعه و نوسازی اماکن فرهنگی ورزشی شهر در دستور کار مدیریت شهری
خبر محمدشهر: رئیس اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: بهسازي ، بازسازي و تجهيز فرهنگسراها و اماکن ورزشی براي افزايش ظرفيت پذيرش شهروندان مراجعه كننده و ارتقاي كيفيت خدمات قابل ارائه در تابستان فصل جاری آغاز شده است.


فرشید عبدالملکی در گفتگو با خبرمحمدشهر افزود: از ابتداي اردیبهشت ماه سال جاري با دستور شهردار و با پيگيري هاي مستمر كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر محمدشهر بازسازي، مرمت و رفع مشكلات عمراني مراكز فرهنگي در دستور كار معاونت فرهنگي اجتماعي شهرداري قرار گرفت.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی و ورزشی در ادامه با تاکید بر پرپایی کلاسهای آموزش شهروندی و غني سازي اوقات فراغت شهروندان در رده های سنی مختلف افزود: برآورده ساختن نيازهاي آموزشي و علمي در محيطي آرام و بدون اضطراب براي مراجعه كنندگان به فرهنگسراهاي سطح شهر از جمله اهداف ديگر مرمت ، بازسازي و رفع مشكلات عمراني مراكز فرهنگي است.
وی در پایان در خصوص ساماندهي و بهسازي فرهنگسرای امام رضا (ع) منطقه جعفرآباد به عنوان اولین پروژه این طرح گفت؛ عملیات نوسازی در این فرهنگسرا به پایان رسیده و با آغاز فصل تابستان در مدار خدمت به شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.