تاریخ : 1401/03/09



برپایی میز خدمت مدیریت شهری محمدشهر در محله جعفرآباد
خبر محمدشهر: میز خدمت مدیریت شهری محمدشهر در قالب رزمایش جهاد امیدآفرینی شب گذشته و با هدف ارتباط مستقیم و دسترسی بی‌واسطه مردم به مسئولین و پاسخگویی مدیران، در محله جعفرآباد برگزار گردید.
در این برنامه که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه، معاونان شهردار و جمعی از ریش سفیدان، معتمدین و شهروندان محله جعفرآباد در مسجد علی ابن الحسین برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر پاسخگوی سوالات و شنونده انتقادات و پیشنهادات شهروندان بودند.
فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه با تقدیر از اعضای شورا و شهردار با اشاره به اهمیت میز خدمت در حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه گفت: با تلاش مسئولین برای چندمین بار است که میزخدمت در نقاط مختلف شهر برپا می شود و مردم و نمازگزاران می توانند ضمن دیدار با مسئولان مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.
سرگرد جعفری با اشاره به اهمیت وحدت و همدلی مردم و مسئولان بر رفع مشکلات و پاسخگویی به خواسته ها و مطالبه های مردم تاکید و مدیران دستگاه های اجرایی را به تکریم ارباب رجوع دعوت کرد.
وی خدمت به مردم را افتخاری بزرگ دانست و اضافه کرد: توقع مردم از مسئولان این هست که با برنامه‌ ریزی و درایت، به ‌خصوص روحیه انقلابی و مدیریت جهادی به فکر چاره‌اندیشی در حل مسائل و رفع مشکلات معیشتی آنها باشند.
وی افزود: در قالب رزمایش جهاد امیدآفرینی و با دعوت از اعضای شورا و شهردار محمدشهر، زمینه پاسخگویی و دسترسی راحت مردم به مسئولان را ایجاد کردیم و در روزهای آتی ادارات دیگری را برای حضور در میز خدمت و پاسخگویی به مردم دعوت کرده ایم.
معضل زیست محیطی در سکوی زباله و نخاله های دپوشده در کنار سکو، مشکل کانال فاضلاب(جوب سیاه)، عدم وجود کلانتری و مشکلات امنیتی و انتظامی، عدم وجود درمانگاه، کمبود سرانه ورزشی، مشکلات حوزه حمل و نقل عمومی، زمین های بایر و رهاشده در محله، کمبود آب و فرسودگی شبکه ها و ... از جمله مشکلات و دغدغه هایی بود که از سوی شهروندان مطرح شد.
در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر ضمن پاسخگویی به موارد مطرح شده از سوی شهروندان محله جعفرآباد اظهار داشتند: امیدورایم با برنامه ریزی های صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر در راستای وظیفه خدمتگزاری شاهد خدمات رسانی مطلوب از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری به مردم عزیز شهرمان باشیم.
* جهت مشاهده تصاویر این برنامه به بخش گالری یا گزارش تصویری مراجعه نمایید