تاریخ : 1401/03/04



مشخصات فنی سه پروژه عمرانی افتتاح شده در محمدشهر همزمان با سالروز آزادی خرمشهر
خبر محمدشهر: مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر عصر روز سه شنبه مشخصات فنی سه پروژه عمرانی را در آیین گشایش این پروژه ها همزمان با سالروز فتح خرمشهر تشریح کرد.


به گزارش خبر محمدشهر، همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، سه پروژه عمرانی با اعتبار 273 میلیارد ریال عصر روز سه شنبه با حضور استاندار البرز و فرماندار کرج در محمدشهر به بهره‌برداری رسید.
در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهری برگزار گردید، مهرداد حسن زاده شهردار محمد شهر ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر و با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس بیان داشت: سالن چند منظوره قرارگاه پشتیبانی مدیریت بحران با زیر بنای 2710 متر مربع یکی از پروژه های گشایشی است که با صرف ۹.8 میلیارد تومان ساخته شده است.
وی ادامه داد: این پروژه که از سال ۱۳۹۷ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، به عنوان یک پروژه نیمه تمام در هشت ماه گذشته تکمیل و اکنون به بهره برداری رسیده است.
۴.۳ میلیارد تومان از اعتبارات این پروژه از محل بودجه ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز و 5.5 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات شهرداری محمدشهر تامین شده است.
افتتاح سرای محله شهدای مدافع سلامت محمدشهر دومین پروژه گشایشی بود که به گفته حسن زاده عملیات ساخت آن با زیر بنای سه هزار و ۱۷۰ متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شد که اکنون با اهتمام شورای ششم محمد شهر تکمیل شده است.
شهردار محمد شهر ضمن تشکر از همه شهرداران سابقی که به نوعی در تکمیل این پروژه ها موثر و زحمت کشیده بودند، گفت : برای احداث سرای محله شهدای سلامت محمدشهر ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
ایستگاه سوم آتش نشانی محمدشهر سومین پروژه عمرانی بود که با زیربنای 775 مترمربع و صرف ۶.۳ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.
حسن زاده در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: امسال ۳۶۶ میلیارد تومان بودجه برای شهرداری محمدشهر اختصاص داده شده که رویکرد مدیریت شهری حرکت به سمت کسب منابع درآمدی پایدار است.
روان سازی ترافیک، بهسازی آسفالت و اجرای سه پروژه شاخص شامل احداث مرکز شماره گذاری خودرو در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و با اعتبار اولیه ۶ میلیارد تومان، ساخت پارکینگ طبقاتی با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و اختصاص ۳۷ میلیارد تومان و احداث بازارچه محلی در ولدآباد با پیش بینی ۶ میلیارد تومان بودجه از مهمترین پروژه های سال جاری محمد شهر هستند.

* جهت مشاهده تصاویر این بازدید به بخش گالری یا گزارش تصویری مراجعه نمایید