تاریخ : 1401/02/27



نشست مدیریت شهری محمدشهر با مسئولین آبفای شهرستان کرج برگزار شد
خبر محمدشهر: جلسه مدیریت شهری محمدشهر با مسئولین آبفای شهرستان کرج بمنظور بررسی مشکلات آب شرب شهروندان و پیشگیری از قطعی های احتمالی در تابستان، برگزار شد.
به گزارش خبر محمدشهر، این نشست در جلسه علنی هفته جاری و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس آبفای شهرستان کرج، سرپرست جدید امور آبفای محمدشهر و مسئول آبرسانی محمدشهر برگزار گردید.
در این نشست که برای چندمین بار در دور جدید شوراها برگزار می گردید، اعضای شورا و شهردار محمدشهر دغدغه ها و درخواست های خود و شهروندان را به گوش مسئولین آبفا رسانده و خواستار پیگیری و حل آنها از هم اکنون شدند تا از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.
قطعی های آب در فصل گرم سال، فرسودگی شبکه آبرسانی و نیاز به اصلاح آن، افزایش حق آبه محمدشهر، فرهنگ سازی در مصرف آب، انشعابات غیر مجاز، مشکلات حفاری و آسفالت پس از آن، عدم هماهنگی ادارات خدمات رسان و ارائه نکردن برنامه سالانه به مدیریت شهری و ... از جمله موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ادامه حسینی خواه رئیس آبفای شهرستان کرج ضمن تشکر از اعضای شورا بدلیل دغدغه آنها درباره مشکلات آب و کمک به رفع آن و اینکه بدون کمک شورا و شهرداری مشکلات حل نخواهد شد، از افزایش حق آبه محمدشهر در آینده نزدیک و ایجاد خط انتقال و مخزن جدید خبر داد و گفت: انشاالله با برنامه ریزی ها و عملیات عمرانی که به زودی انجام خواهد شد مشکلات آب و قطعی ها در محمدشهر برطرف خواهد شد.
در همین جلسه محمد دلیر سرپرست جدید امورآبفا محمدشهر ضمن اعلام اینکه شرکت آبفا در محمدشهر به 25 هزار مشترک آب با جمعیتی بالغ بر 137 هزار نفر خدمات رسانی میکند، از اصلاح شبکه فرسوده به طول 3 کیلومتر در سال جاری خبر داد.
دلیر افزود: ما در محمدشهر 60 کیلومتر خطوط انتقال آب داریم که27 درصد آن یعنی حدود 16 کیلومتر جزو شبکه فرسوده می باشد و نیاز به توسعه دارد اما سالانه فقط برای اصلاح 2 کیلومتر از شبکه بودجه داریم.
وی در پایان از شروع بکار احداث مخزن 5 هزار مترمکعبی در کنار مخزن موجود در شهرک نهال بذر بمنظور افزایش ظرفیت آبرسانی به محمدشهر خبر داد و گفت : تا پایان کار احداث این مخزن حدودا یکسال زمان خواهد برد.

* جهت مشاهده تصاویر این بازدید به بخش گالری یا گزارش تصویری مراجعه نمایید