تاریخ : 1401/01/29


دانلود فایل ضمیمه

انتقاد نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر از وضعیت فضای سبز پارک آزادگان
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، در جلسه رسمی روز گذشته که در صحن علنی شورا برگزار گردید، کریم قدیانلو نایب رئیس شورای اسلامی شهر با انتقاد از وضعیت خراب فضای سبز پارک آزادگان گفت: پیمانکار پارک با عملکرد بسیار ضعیف باعث خشک شدن گلها و چمن های این پارک شده است.


نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر با ابراز تاسف شدید از وضعیت به وجود آمده عنوان کرد: در بازدیدی که روز گذشته به همراه چند تن از اعضای شورا و مسئولین شهرداری از محل پارک انجام دادیم کاملا مشخص است که در چند ماه اخیر هیچگونه آبیاری و سم پاشی صورت نگرفته و این باعث خشک شدن و آفت زدن گیاهان و درختان شده است.
قدیانلو افزود: وضعیت فعلی پارک آزادگان نشان می دهد که هیچ نظارتی از سوی شهرداری بر عملکرد پیمانکار صورت نگرفته است.
وی با بیان این مطلب که چطور ممکن است که مسئول مربوطه در فضای سبز شهرداری در مدت چند ماه یکبار هم برای بازدید و نظارت بر عملکرد پیمانکار اقدام نکرده، افزود: من خودم شخصا بابت اینکه نظارتی از سوی شورا نیز در این مورد صورت نگرفته است از مردم محمدشهر عذرخواهی میکنم.
قدیانلو در ادامه گفت: حتما با جدیت تمام با پیمانکار مربوطه برخورد شود تا خسارات وارده را جبران کرده و همچنین مسئولین و ناظرانی که در این زمینه کم کاری و سهل انگاری کردند باید پاسخگو باشند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر این پارک به وضعیت اولیه و ایده آل برگردد و در آینده در هیچ جای دیگری شاهد این فاجعه نباشیم.