تاریخ : 1400/11/25



جلسه مدیریت شهری محمدشهر با مسئولین آبفای استان بمنظور بررسی مشکلات آب شرب شهروندان و پیشگیری از قطعی های احتمالی در تابستان، برگزار شد.

در جلسه مذکور که روز گذشته در صحن علنی شورا برگزار گردید اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاون بهره برداری و توسعه آبفای استان، مدیر بهره برداری و توسعه شبکه آبفای استان، مدیر آبفای شهرستان کرج و مدیر امور آبفای محمدشهر حضور داشتند.

در ابتدا اعضای شورا و شهردار محمدشهر دغدغه ها و درخواست های خود و شهروندان را به گوش مسئولین آبفا رسانده و خواستار پیگیری و حل آنها از هم اکنون شدند تا از مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود.

قطعی های آب در فصل گرم سال، افزایش حق آبه محمدشهر، فرهنگ سازی در مصرف آب، انشعابات غیر مجاز، مشکلات حفاری و آسفالت پس از آن و ... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان معاون بهره برداری آبفای استان از افزایش حق آبه محمدشهر از سد کرج و طالقان در آینده نزدیک و ایجاد خط انتقال و مخزن جدید خبر داد و گفت: انشاالله با برنامه ریزی ها و عملیات عمرانی که به زودی انجام خواهد شد مشکلات آب و قطعی ها در محمدشهر برطرف خواهد شد.