تاریخ : 1400/11/12



برگزاری نشست صمیمی مدیریت شهری محمدشهر با اصناف و کسبه

به منظور ایجاد تعامل و همکاری های بیشتر نشست صمیمی مدیریت شهری محمدشهر با اصناف و کسبه برگزار شد.


در این نشست که روز گذشته در سالن آمفی تئاتر مهر برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر با اشاره به نقش پررنگ اصناف در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خواستار فرهنگ ‌سازی و حرکت گسترده با همکاری کسبه و شهروندان شدند.
اعضای شورای اسلامی شهر رفع مشکلات شهری و توسعه و پیشرفت‌ شهر تنها توسط مجموعه مدیریت شهری را امکان‌پذیر ندانستند و عنوان کردند: مشارکت اقشار مختلف مردم قطعا نتیجه در خور توجهی را در پی خواهد داشت.

در این نشست رئیس شورای اسلامی شهربا اشاره به نقش پر رنگ اصناف و بازاریان در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روز چهارشنبه ۲۰ بهمن (نهمین روز از دهه فجر) با عنوان «انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، کارآفرینی» نام‌گذاری شده است تا فعالان اقتصادی به طور ویژه سهم خود از این جشن ملی را به منصه ظهور گذارند.

محمد مهرزاد در ادامه با بیان این مطلب که از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از اصناف با مشکل مواجه شده اند افزود: هم اکنون نیز وارد پیک ششم کرونا شده ایم که امیدوارم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی واحد های صنفی شهر در شب عید متضرر نشوند.

در ادامه این نشست اصناف محمدشهرهر کدام به تشریح مشکلات، آسیب ها و چالش‌های پیش روی واحدهای صنفی متبوع پرداختند و خواستار رفع موانع کسب‌وکار شدند.