تاریخ : 1401/07/07



برگزاری مراسم گرامیداشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی در محمدشهر

خبر محمدشهر: مراسم روز آتش نشانی و خدمات ایمنی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مسئولان شهرداری و جمعی از آتش نشانان غیور و زحمت کش برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، صبح امروز هفتم مهرماه، به مناسبت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی مراسمی در تجلیل از خدمات و زحمات آتش نشانان شهرداری محمدشهر در سالن آمفی تئاتر مهر برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مهرداد حسن زاده شهردار محمدشهر پس از تبریک این روز با اشاره به اهمیت و حساسیت شغل آتش نشانی خطاب به پرسنل گفت: خدمت کردن و زحمت کشیدن در شغل شما باعث افتخار هست و نوعی ارزش به حساب می آید به همین دلیل بسیاری از شهروندان متقاضی خدمت در این شغل می باشند.

در ادامه محسن آجرلو رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر نیز با تبریک این روز به پرسنل جان بر کف آتش نشانی و با اشاره به اهمیت بحث آموزش در این شغل گفت: مدیریت شهری به یک مرکز ثابت جهت آموزش نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی نیاز دارد لذا از شهردار محترم تقاضا دارم تا در آینده این امکان را برای پرسنل غیور و زحمت کش فراهم نمایند.

در پایان این مراسم که شامل برنامه های شاد و مفرحی بود، از زحمات تمامی پرسنل آتش نشانی محمدشهر با اهدای هدایا و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

* جهت مشاهده تصاویر این مراسم به بخش گالری یا گزارش تصویری مراجعه نمایید.