تاریخ : 1401/06/09



لزوم نصب علائم ترافیکی و ایمن سازی حریم مدارس با نزدیک شدن به ماه مهر
خبر محمدشهر: جلسه کمیسیون عمران، خدمات شهر و حمل ونقل شورای اسلامی شهر محمدشهر به منظور بررسی وضعیت تاکسی ها و اتوبوس ها، خط کشی معابر، سرویس مدارس، سرعت گیرها، نصب تابلوهای ترافیکی و هشداردهنده در نقاط حادثه خیز و حریم مدارس و ... با دعوت از رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری محمدشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر محمدشهر، جلسه مذکور با حضور کریم قدیانلو رئیس کمیسیون، رضا عزیزی عضو کمیسیون و محمود مهران پور رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری در محل ساختمان شورا برگزار گردید.
مهران پور با حضور در این جلسه گزارشی مختصر از عملکرد و فعالیت های در حال انجام سازمان حمل و نقل و همچنین وضعیت تاکسی ها و اتوبوس ها، خط کشی های معابر، سرعت گیرها، علائم ترافیکی و ... ارائه کرد.
در همین جلسه اعضای کمیسیون عمران، خدمات شهر و حمل ونقل شورای اسلامی شهر محمدشهر بر لزوم انجام خط کشی و نصب علائم ترافیکی و تابلوهای هشداردهنده در نقاط حادثه خیز بخصوص بلوک های عابر پیاده و حریم مدارس تا قبل از مهر ماه که بازگشایی می شوند، تاکید کردند.
از موضوعات دیگری که در همین جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا بزودی پیگیری و انجام شوند عبارتند از:
- ساماندهی سرویس های مدارس و انتخاب پیمانکار مناسب
- رانندگان اتوبوس ها و تاکسی ها در ایام بازگشایی مدارس در ساعاتی که دانش آموزان قصد حرکت به سمت مدارس را دارند در محل ایستگاه حاضر باشند تا محصلان بموقع به کلاس هایشان برسند.
- بودجه لازم جهت خرید رنگ برای رنگ آمیزی دوجزئی و محوری و تابلوهای هشداردهنده اختصاص یابد.
- به علت کمبود نیرو هنگام رنگ آمیزی و خط کشی، در مواقع نیاز دو نفر نیروی خدماتی با سازمان حمل ونقل همکاری نمایند.
- ترمیم سرعت گیرهای بلوار اصلی به صورت استاندارد پیگیری و انجام شود.
- سرعت گیرهای درخواستی مردم در سطح شهر پس از اخذ مجوز از شورای ترافیک نصب گردد.