تاریخ : 1401/04/28



پیام تقدیر مدیریت شهری محمدشهر از برگزارکنندگان برنامه ها و جشن های دهه امامت و ولایت
خبر محمدشهر: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر با انتشار پیامی از زحمات و حمایت های متولیان و برگزارکنندگان برنامه ها و جشن های باشکوه دهه امامت و ولایت تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش خبر محمدشهر؛ متن پیام مدیریت شهری محمدشهر به شرح ذیل می باشد:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
عيد غدیر عید ولايت و امامت است و شيعيان جهان به شكرانه تكميل دين و اتمام نعمت همگان با عرشيان و فرشيان اين روز بزرگ را جشن می گیرند.
اینجانبان ضمن تبریک مجدد دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم ، بر خود واجب میدانیم ازتلاشهای تمامی عزیزان در شهر محمدشهر، امام جمعه محترم، سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) و پایگاه های بسیج، مجموعه زحمتکش نیروی انتظامی، بسیج مردمی ، هیات مذهبی، حسینه ها و سایر ادارات و نهادهای شهر و همچنین مردم ولایتمدار محمدشهر که با حضور باشکوه و پرشور و با حمایت های همه جانبه خود در برگزاری هرچه بهتر این اعیاد یاری رسان بوده و همکارانمان در شهرداری محمدشهر، تقدیر و قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت می‌نماییم.
امید است و انشاالله در مراسم های آتی در زمینه توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی همه جانبه شهر، تلاش بیشتری شود تا بتوانیم در جهت اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، پیروی از منویات مقام معظم رهبری آنگونه که شایسته مردم فهیم محمدشهر می باشد، گام برداریم .