تاریخ : 1401/02/16



همایش ملی پیاده روی ایرانیان در محمدشهر برگزار شد


به گزارش خبر محمدشهر، پس از مدتها درگیری مردم با ویروس منحوس کرونا و عدم شرکت در اجتماعات ورزشی، همایش پیاده روی ایرانیان با عنوان "یادواره غدیر" روز جمعه 16 اردیبهشت در محمد شهر کرج برگزار شد.
این همایش که با استقبال بی نظیر شهروندان روبه رو شد با هدف تحرک بیشتر مردم و ایجاد شور و نشاط به منظور سلامت خانواده‌ها و رویکرد فرهنگ سازی عید غدیر با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی غرب شهرستان کرج، شورای اسلامی شهر و شهرداری محمدشهر، سپاه ناحیه جوادالائمه(ع)، مرکز بهداشت غرب شهرستان کرج، ستاد برگزاری نماز جمعه و شورای جوانان محمدشهر در پارک آزادگان برگزار شد.
این برنامه با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، روئسای هیئت همگانی استان البرز و هیئت همگانی غرب کرج، کمیته های ورزشی و ورزشکارانی از سراسر شهرستان کرج برگزار شد و با اجرای برنامه های شاد و متنوع گروه های هنری و اهدای جوایز ویژه به اتمام رسید.
ورزشکاران حاضر در این همایش برنامه های متنوعی از جمله حرکات نمایشی بدل کاران سینما، باستانی کاران، اسکیت بازان، کونگ فوکاران، روپایی زنان و ... را به اجرا درآوردند.
قابل ذکر است همایش ملی پیاده روی ایرانیان با عنوان یادواره غدیر از ۱۶ اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و اختتامیه آن در ۱۸ آذر ماه امسال برگزار می‌شود.
این همایش ملی دیروز به صورت همزمان در ۶ استان کشور برگزار شد که افتتاحیه این رویداد در جنوب شهرستان کرج در بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (آزادگان) محمد شهر انجام شد.
به گفته مسئولین، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر ماه همایش ملی پیاده روی در شهرستان‌های استان به صورت متمرکز به ترتیب در نظرآباد، طالقان، متمرکز استانی، چهارباغ، ساوجبلاغ، اشتهارد و اختتامیه آن در شرق استان البرز برگزار می‌شود.