تاریخ : 1401/02/12



پیام تبریک مدیریت شهری محمدشهر به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و بزرگداشت مقام معلم
 

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محمدشهر طی پیامی روز جهانی کار و كارگر و همچنین هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را تبریک گفتند.
در متن این پیام آمده است:
یازدهم اردیبهشت‌ماه در هرسال تعلق به قشری دارد که زیربنائی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند و با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی را به‌سوی داشتن جامعه‌ای پویا و سالم که لازمه یک زندگی معقول و ایده آل است برای انسان و انسانیت رقم می‌زنند.
توجه به جایگاه و اعتبار کارگران در جامعه اسلامی از مهم‌ترین مسائلی است که در نگاه قرآن و معصومین(ع) بر آن تأکید فراوان شده است.
همچنین دوازدهم اردیبهشت ‌ماه سالگرد شهادت استاد شهید آیت‌الله مطهری رضوان‌الله علیه است ، سالروز شهادت استادی اندیشمند که یادآور سخت‌کوشی‌ها و مجاهدت‌های معلمان تلاشگر و فرهیخته‌ای است که با جوهر جان خویش زیباترین جلوه‌های تعلیم و تربیت و تصویری از فداکاری‌ها و خودباوری‌ها را به تصویر می‌کشند و فرزندان خلاق ایران اسلامی را به گوهر دین و دانایی آراسته می‌کنند.
اینجانبان ضمن تبریك روز جهانی کار و كارگر و همچنین هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم، موفقیت روزافزون تمامی كارگران زحمت‌کش و فرهنگیان متعهد و خدوم را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماییم.